ساعت مچی دیجیتالی کاسیو؛ آیا این ساعت‌های نوستالژیک به خریدشان می‌ارزند؟

ساعت مچی دیجیتالی کاسیو؛ آیا این ساعت‌های نوستالژیک به خریدشان می‌ارزند؟
راهنمای مطالعه

    شاید کاسیوی ژاپن را با ماشین‌ حساب‌های درجه یک آن به خاطر دارید اما این برند در زمینه محصولات دیگر مانند ساعت‌های دیجیتالی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه به بررسی تعدادی از مدل‌های محبوب آن پرداخته‌ایم تا خرید ساعت مچی دیجیتالی کاسیو برای‌تان ساده‌تر شود.

    این روزها که ابتدایی‌ترین تلفن‌های همراه هم ساعت را به شما نشان می‌دهند، دیگر نیازی به ساعت مچی برای دیدن زمان وجود ندارد. ساعت مچی فقط برای دیدن زمان نیست بلکه بخش مهمی از تیپ و استایل‌تان را می‌سازد. مدل‌هایی از برند «کاسیو» به تازگی دوباره مثل دهه ۷۰ شمسی باب شده‌اند و در دست مدل‌ها و فشن‌های اینستاگرامی هم به‌شدت دیده می‌شوند. می‌خواهیم ببینیم این مدل‌ها اصلا ارزش خرید دارند یا خیر. این شما و این بررسی مدل‌های خاطره‌انگیز برند «کاسیو».

    ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل AE-1200WHD-1AVDF

    خرید ساعت مچی دیجیتالی کاسیو

    بند فلزی و نقره‌ای رنگ این ساعت، طوری است که تقریبا همه سنین و سلیقه‌ها از آن استقبال می‌کنند. با خرید ساعت مچی دیجیتالی کاسیو می‌توانید صاحب ساعتی پیشرفته شوید که ضدآب است، کرنومتر، آلارم، پنج زنگ هشدار و تقویم ایام هفته دارد. در پس‌زمینه این ساعت نوری وجود دارد که خوانش اطلاعات را از روی صفحه ساده‌تر می‌کند اما شاید پلاستیکی بودن بدنه آن نقطه ضعفی است که می‌تواند به پاشنه آشیل این ساعت جذاب بدل شود و کمی از محبوبیتش بکاهد.

    مشاهده تصاویر ساعت کاسیو مدل AE-1200WHD-1AVDF

    ویژگی‌های دیگر

    در واقع، برای حفظ بدنه و صفحه ساعت به خاطر جنسی که دارد باید دقت زیادی به خرج دهید. در غیر این صورت شما هم مانند بعضی از مشتریان این ساعت از خط و خش افتادن روی صفحه ساعت بعد از مدتی گله‌مند خواهید شد. اگر شیفته ظاهر و ویژگی‌های این محصول مانند نمایش هم‌زمان ساعت کشورهای جهان شده‌اید (یعنی با ساعت‌تان می‌توانید ساعات تمام نقاط دنیا را چک کنید!) و مشخصات آن، شما را به خود جلب کرده است باید بعد از خرید از صفحه آن حسابی مراقبت کنید تا خراب نشود.  ضمنا برای خرید ساعت مچی دیجیتالی کاسیو باید مقداری سر کیسه را شل کنید.

    قیمت ساعت کاسیو مدل AE-1200WHD-1AVDF

    ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل LA680WGA-1DF

    خرید ساعت دیجیتالی کاسیو

    این مدل از ساعت‌های کاسیو هم حالتی اسپورت دارد و هم برای آقایان مناسب است و هم خانم‌ها. تمام ویژگی‌های یک ساعت دیجیتالی مانند ضدآب بودن، آلارم، نور پس‌زمینه برای سهولت مشاهده اطلاعات روی صفحه، کرنومتر و تاریخ‌شمار را دارد. بند این ساعت طلایی است و از همین نظر شاید مورد علاقه طیف وسیعی از مخاطبان نباشد.

    واقعیت این است که هنوز برخی از افراد فکر می‌کنند که رنگ‌ها را باید به دو گروه زنانه و مردانه تقسیم‌بندی کرد. به همین خاطر احتمال دارد، درصد آقایانی که مشتاق به استفاده از این ساعت هستند نسبت به گزینه‌هایی با رنگ بندی دیگر کمتر باشد. در هر حال شکل و ترکیب این ساعت زیباست. برای کسانی که با کیفیت برند کاسیو آشنایی دارند، فکر کردن به خرید مدل‌های مختلف آن ساده‌تر است. سابقه خوب این برند باعث می‌شود تا همیشه در حافظه مشتریان به نیکی از آن یاد شود.

    مشاهده قیمت ساعت کاسیو مدل LA680WGA-1DF

    [related]8320[/related]

    نکته مهم

    البته یادتان باشد که ابعاد این ساعت ۳۳/۵ در ۲۸/۶ میلی‌متر است و اگر فکر می‌کنید که این ابعاد با توجه به اندازه و شکل دست‌تان، کوچک یا بزرگ است در خریدش دقت به خرج بدهید. این نکته درباره خرید هر محصولی به ویژه در خرید اینترنتی لازم است. یعنی باید دقت کنید که اندازه ساعت یا هر چیز دیگری به نظرتان مطلوب است یا خیر.

    تصاویر ساعت کاسیو مدل LA680WGA-1DF را ببینید

    این نکته را از آنجا در متن قید کردیم که یکی از کاربران وبسایت دیجی‌کالا بعد از خرید این ساعت از دیدن اندازه آن دچار تعجب شده و چون فکر می‌کرده که این ساعت احتمالا بزرگ‌تر است از خرید خود رضایت ندارد. پس وظیفه ما بود که به شما این موضوع را گوشزد کنیم. در هر حال اگر طالب خرید ساعت مچی دیجیتالی کاسیو هستید، این گزینه را هم در نظر بگیرید. به طور کلی هم ساعتی که اندازه مناسبی برای دست‌تان نداشته باشد به جای ارتقای تیپ‌تان می‌تواند موجب ناهماهنگی در استایل‌تان شود.

    پس به این نکته یعنی ابعاد و اندازه ساعت در خرید به ویژه خرید ساعت دیجیتالی دقت کنید. چون اگر ساعت دیجیتالی برای دست‌تان بزرگ باشد، انگار تجهیزات یک سفینه فضایی را روی مچ‌تان حمل می‌کنید. کوچک بودن آن هم باعث می‌شود که ناهماهنگیِ ناخوشایندی در تیپ‌تان به وجود آید.

    ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A168WG-9WDF

    خرید ساعت دیجیتالی کاسیو

    خرید ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A168WG-9WDF یعنی خرید ساعت طلایی رنگ مدرنی که با وجود صفحه‌ای با قطر ۳۶ میلی‌لیتر برای همه افراد مناسب است. این ساعت هم ویژگی‌های ساعت‌هایی را دارد که تا اینجا گفته شد. رنگ طلایی ساعت شاید به نظر همه جذاب نباشد.

    تصاویر ساعت کاسیو مدل A168WG-9WDF را ببینید

    اما اگر شما از آن دسته کسانی هستید که از رنگ ساعت خوش‌تان آمده است و قصد خریدش را دارید باید بدانید که خریداران قبلی این ساعت نسبت به حساس بودن رنگ آن تأکید دارند. یعنی رنگ این ساعت می‌تواند در اثر ضربات مختلف از بین برود. پس باید دقیق و باسلیقه از آن استفاده کنید.

    این ساعت همان ویژگی‌ها و مشخصاتی را دارد که ساعت‌های گران‌تر کاسیو هم دارا هستند. برای مثال مجهز به آلارم،تاریخ‌شمار و کرنومتر است. البته این ساعت ضدضربه و ضدآب نیست. جنس بند این ساعت فلزی است و بدنه آن هم از پلاستیک ساخته می‌شود.

    مشاهده قیمت ساعت کاسیو مدل A168WG-9WDF

    ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل B650WB-1BDF

    خرید ساعت دیجیتالی کاسیو

    خرید ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل B650WB-1BDF هم خرید از مدل‌های اسپورت برند به شمار می‌رود. قطر قاب حدود ۴۳ میلی‌متر است و اگر دست‌تان بسیار ظریف است شاید باید به دنبال گزینه‌های دیگری باشید. با این ساعت می‌توانید با خیال راحت و در نهایت آرامش تا عمق ۵۰۰ متر زیر آب بروید و مطمئن باشید که خراب نمی‌شود. نور پس‌زمینه، کرنومتر، آلارم، تقویم و... هم که کماکان در این مدل از ساعت‌های کاسیو هم وجود دارد.

    جنس بند این ساعت فلزی است  و بدنه آن از رزین ساخته شده است و تمام ویژگی‌های یک ساعت خوب را دارد. برای خرید آن باید مقداری هزینه کنید. قیمت آن در میان قیمت ساعت‌های دیجیتالی باکیفیت، قیمتی متوسط است. البته همه چیز به جیب محترم‌تان بستگی دارد.

    مشاهده قیمت ساعت کاسیو مدل B650WB-1BDF

    اگر شما بودجه کافی برای خرید این ساعت نداشته باشید، قطعا قیمت آن برایتان زیاد است و در مقابل برای کسی که بودجه زیادی در دست دارد، این قیمت، قیمتی عادی و شاید کم هم باشد. اما به طور کلی این ساعت کاسیو در شمار مدل‌های متوسط از نظر قیمت قرار می‌گیرد.

    در آخر

    ساعت‌های دیجیتالی، انتظارات ما را از ساعت بالا برده‌اند. فکر کنید که اگر قرار بود تمام این امکانات را روی ساعت‌های عادی پیاده‌سازی می‌کردند، وضعیت طراحی ساعت‌ها به چه شکلی درمی‌آمد. قطعا نتیجه چندان جالبی به وجود نمی‌آمد. ساعت‌های دیجیتالی هم زیبایی بصری دارند و هم کاربردهای فراوان. اگر در دهه شصت و هفتاد دوران کودکی‌تان را سپری کرده باشید حتما این ساعت‌ها برای‌تان خاطره‌انگیز هستند. خرید انواع ساعت کاسیو با تخفیف ویژه امروز حالا که به یک بانوی درجه یک یا یک جنتلمن محترم بدل شده‌اید هم می‌توانید از نمونه‌های شیک‌تر ساعت‌های دیجیتالی در تیپ و استایل‌تان استفاده کنید. یادتان هست که داشتن آنها باعث می‌شد که در هر جمعی به قول امروزی‌ها به لاکچری‌ترین فرد بدل شوید؟ شما هم خاطره‌ای از ساعت‌های دیجیتالی دوران کودکی دارید؟ [see_also]2389[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید