کتاب آن یک چیز؛ با مدیریت زمان در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود موفق شوید

آن یک چیز

1

شناسنامه کتاب

  • عنوان اصلی کتاب: The One Thing
  • عنوان کتاب به فارسی: آن یک چیز
  • نویسنده: گری کلر (Gary Keller)
  • سال انتشار: ۲۰۱۳

درباره‌ی کتاب

«کتاب آن یک چیز» مفاهیم ساده و قدرتمندی را دراختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا به کمک آن روی مهم‌ترین مسائل شخصی و کاری تمرکز کنند. به کمک این کتاب شرکت‌ها یاد می‌گیرند برای افزایش بهره وری کارکنان از مطالعه‌ی گروهی و آموزش استفاده کنند. این کتاب به گروه‌های فروش کمک می‌کند فروش خود را بالا ببرند. این کتاب به مردم یاد می‌دهد تمام تمرکز خود را روی یک چیز قرار دهند. به این صورت افراد می‌توانند در شغل خود، از نظر مالی، در تناسب اندام، مذهب، زندگی زناشویی و روابط خانوادگی موفق‌تر ‌شوند.

این کتاب به شما می‌گوید کمتر بخواهید. مسئولیت‌های کمتری بر دوش خود قرار دهید. ای‌میل‌ها، پیغام‌ها، و جلسات هر روزه حواس شما را پرت می‌کنند و به شما استرس می‌دهند. مسئولیت‌های هم‌زمان کار و زندگی به شما فشار می‌آورند. برای چه؟ در این صورت کارتان بی‌کیفیت می‌شود، دستمزدتان پایین می‌آید، کمتر ارتقای شغلی می‌گیرید و به‌شدت اضطراب دارید.

رونیکس

درعوض این کتاب به شما یاد می‌دهد بیشتر بخواهید. بیشتر در کار خود بهره‌وری داشته باشید. افزایش درآمد داشته باشید تا زندگی‌تان بهتر شود. رضایت بیشتری از زندگی داشته باشید. وقت بیشتری را برای خود، خانواده و دوستان‌تان بگذارید.

به کمک این کتاب می‌توانید هر دو را داشته باشید، هم بیشتر و هم کمتر. می‌توانید شلوغی‌های اضافه را قطع کنید. می‌توانید در زمان کمتر نتیجه‌ی بهتری بگیرید. با شتاب بیشتری به سمت اهداف خود بروید. کمتر اضطراب داشته باشید. انرژی بیشتری داشته باشید و کمتر احساس خفگی کنید. به آن «یک چیز» مسلط شوید که در هر جنبه‌ای از زندگی نتایج خارق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. «آن یک چیز» چیست؟

آیا این کتاب برای شماست؟

«کتاب آن یک چیز» برای کسانی است که به‌دنبال مدیریت زمان هستند. کسانی که نمی‌خواهند اجازه دهند زمان آنها را کنترل کند. این کتاب به شما هدفی می‌دهد که به‌راحتی می‌توانید آن را دنبال کنید. «کتاب آن یک چیز» زمان را برای خوانندگان می‌شکند. به آنها یاد می‌دهد، زمان را به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنند و مهم‌ترین مسئله را برای آن قطعه‌ی به‌خصوص پیدا کنند و روی آن متمرکز می‌شوند. این کتاب به شما اجازه نمی‌دهد درگیر حواس‌پرتی و کارهای جانبی شوید. هرچه تمرکزتان روی مهم‌ترین اولویت بیشتر باشد، در رسیدن به آن موفق‌تر می‌شوید.

در حاشیه

«کتاب آن یک چیز» بیش از ۳۵۰ بار در فهرست پرفروش‌های آمریکا، مثل ژورنال وال‌استریت (Wall Street Journal) ، نیویورک تایمز (NewYork Times) و یو‌اس‌ای تودی (USA Today) بوده است. این کتاب ۱۲ جایزه برده، به ۲۷ زبان ترجمه شده و به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های حوزه‌ی تجارت معرفی شده است.

گری کلر کتاب‌های زیادی را در حوزه‌ی توسعه فردی و موفقیت نوشته است. از مهم‌ترین آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد: «مشاور املاک میلیونر»، «جابه‌جایی» و «خانه‌ی اول شما».

«آن یک چیز» برای گری کلر آموزش‌دادن است. بعد از دانشگاه او به‌عنوان یک مشاور املاک مشغول‌به‌کار شد. در مدت کوتاهی او به یکی از بهترین‌های حوزه‌ی کاری خود تبدیل شد. او به مشتریان خود آموزش می‌داد، چطور بهترین تصمیم را برای خرید یا فروش خانه‌ی خود بگیرند. بعدها او به مدیر فروش املاک ارتقا گرفت و مشاورانی را استخدام کرد و به آنها آموزش داد تا بهترین آینده‌ی شغلی را برای خود بسازند.

او از مهارت‌های خود به‌عنوان معلم و مربی استفاده کرد تا از یک دفتر مشاوره املاک در تگزاس، یکی از بزرگ‌ترین امپراتوری‌های مشاوره‌ املاک را در آمریکا بسازد. او به کارفرمایان و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک زیادی کمک کرده تا به موفقیت برسند.


در ادامه بخوانید: ۳ راهکار ساده برای مدیریت زمان از زبان یکی از مدیران گوگل
تهیه شده در chetor
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. بهراد می‌گوید

    سلام آیا این کتاب به فارسی هم ترجمه شده؟ناشر؟ممنونم