ویهادو نسخه زن فالگیر ۲.۵میلیارد تومان آب خورد - ویهادو

زن آشنا که به بهانه درمان بیماری مرد سالخورده در مدت ۲سال از خانواده‌اش ۲٫۵میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، به دام افتاد.

به گزارش ویهادو، زن آشنا که به بهانه درمان بیماری مرد سالخورده در مدت ۲سال از خانواده‌اش ۲٫۵میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود، به دام افتاد.

مدتی قبل زنی نزد مأموران پلیس اصفهان رفت و مدعی شد که یک زن فالگیر به بهانه درمان بیماری پدرش از آنها ۲٫۵میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است. وی توضیح داد: ۲سال پیش پدرم دچار بیماری قلبی شد و وقتی او را به بیمارستان بردیم، در آنجا بستری شد.

هر‌چند تصور می‌کردیم که بیماری او به‌زودی درمان می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد و پزشکان گفتند که پدرم باید در بیمارستان تحت نظر باشد. با طولانی‌شدن روند درمان پدرم، تصمیم گرفتیم به سراغ زنی برویم که از قبل او را می‌شناختیم و شنیده بودیم که در گرفتن فال قهوه قهار است. یک روز او را دعوت کردیم به خانه‌مان که برای پدرم فال بگیرد و او پس از گرفتن فال مدعی شد که می‌تواند با دعا، بیماری پدرم را درمان کند.

شاکی ادامه داد: ما به این زن اعتماد داشتیم و حرف‌هایش را باورکردیم. از طرفی چون از قبل او را می‌‌شناختیم، تصور نمی‌کردیم نقشه کلاهبرداری در ذهن‌اش دارد. او برای نوشتن دعا و درمان پدرمان هر بار نسخه‌ و دعایی می‌داد و بابت آن پول یا طلا می‌‌گرفت و مدعی می‌شد که ‌پدرمان به‌زودی درمان می‌شود. اما این ماجرا ۲سال طول کشید و زن رمال که در همه این مدت به خانه ما رفت‌وآمد داشت، در طول این مدت ۲میلیارد تومان پول نقد و ۵۰۰میلیون تومان طلا از ما گرفت که با دعا بیماری پدرمان را درمان کند اما این اتفاق هرگز رخ نداد و حتی بیماری پدرمان بدتر هم شد.

شاکی گفت: با گذشت این مدت، رفته‌رفته متوجه شدیم که حرف‌های زن آشنا درباره درمان پدرمان دروغ بوده و او قصد کلاهبرداری از ما را داشته است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از وی شکایت کنیم. به‌گفته حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی اصفهان، با شکایت شاکی تحقیقات در این پرونده آغاز شد و با توجه به مدارک و شواهد موجود در پرونده، محل سکونت متهم در یکی از محله‌های اصفهان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی دستگیر شد.

این زن که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود با مشاهده مستندات به کلاهبرداری از این خانواده اعتراف کرد و مدعی شد که پس از اطلاع از بیماری پدر خانواده تصمیم گرفته بود به بهانه درمان بیماری وی از آنها کلاهبرداری کند. زن فالگیر پس از اعتراف به جرم خود، قبول کرد همه پولی را که در این مدت از خانواده شاکی گرفته، پس دهد و آنها نیز از شکایت خود گذشتند.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : سایر رسانه‌ها تاريخ : 31 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.