ویهادو مرگ دردناک مادر و دختر در زیرگذر آب‌گرفته - ویهادو

زن ۴۳ساله به همراه دختر ۳ساله‌اش برای رفتن به روستای چاه‌دراز باید از زیر پل عبور می‌کردند اما وقتی ماشین وارد زیرگذر شد، به داخل آب سر خورد و حادثه‌ای هولناک را رقم زد.

به گزارش ویهادو، مسیری که از زیر ریل راه‌آهن سیرجان عبور می‌کرد به‌خاطر بارش باران شدید روز یکشنبه پر از آب شده بود.

زن ۴۳ساله به همراه دختر ۳ساله‌اش برای رفتن به روستای چاه‌دراز باید از زیر پل عبور می‌کردند اما وقتی ماشین وارد زیرگذر شد، به داخل آب سر خورد و حادثه‌ای هولناک را رقم زد.

مرگ دردناک مادر و دختر در زیرگذر آب‌گرفته

شامگاه دوشنبه یک تریلی که در مسیری فرعی به سمت روستای چاه‌دراز در ۳۵کیلومتری شهرستان سیرجان در حرکت بود، هنگام عبور از زیرگذر راه‌آهن متوجه اتفاقی عجیب شد. این زیرگذر تنها مسیر رسیدن به روستا بود و بالای آن پلی بود که ریل راه‌آهن از روی آن عبور می‌کرد. داخل زیرگذر به‌دلیل باران شدیدی که یکشنبه باریده بود پر از آب بود.

با این حال راننده تریلی شک نداشت که می‌تواند از داخل آب عبور کند اما وقتی به میانه راه رسید، خودروی او با جسمی سخت برخورد کرد و متوقف شد. راننده تریلی که متعجب شده بود، پس از کمی بررسی متوجه شد که یک خودروی سواری درست مقابل او و در داخل آب گیر کرده و به‌دلیل اینکه آب تا سقف آن را گرفته، قابل مشاهده نیست. او که حدس می‌زد برای سرنشینان خودروی سواری اتفاق شومی رخ داده، موبایلش را برداشت و ماجرا را به آتش‌نشانی و هلال‌احمر گزارش کرد.

حادثه دردناک

تیم‌های امدادی به سرعت راهی محل حادثه شدند. ارتفاع آبی که زیرگذر را پر کرده بود زیاد بود اما بررسی‌های اولیه نشان می‌داد خودرویی که داخل آن گیر کرده، یک پژو پرشیاست. با این حال هنوز معلوم نبود که سرنشینان آن دچار چه سرنوشتی شده‌اند و به همین دلیل از غواصان درخواست کمک و تیم غواصی راهی محل حادثه شد.

تاریکی از یک طرف و سرمای هوا از طرف دیگر عملیات جست‌وجو را با مشکل روبه‌رو کرده بود. با این حال غواصان وارد آب شدند و پس از تلاش بسیار، موفق شدند در ماشینی که داخل آب گیر کرده بود را باز کرده و با حقیقتی هولناک روبه‌رو شوند. سرنشینان خودرو یک زن و دختری خردسال بودند که هر دوی آنها جانشان را از دست داده بودند و غواصان موفق شدند اجسادشان را از داخل ماشین غرق شده بیرون بکشند.

به‌گفته نبی‌الله حیدرپورشبانگاه، رئیس اورژانس شهرستان سیرجان، قربانیان زنی ۴۳ساله و دختربچه ۳ساله‌اش بودند و اجسادشان زمانی پیدا شد که حدود یک ساعت از زمان مرگ آنها می‌گذشت. این در حالی بود که خانواده آنها تصور می‌کردند که آن دو گم شده‌اند و در این مدت در جست‌وجو برای پیدا کردنشان بودند.

براساس این گزارش، بررسی‌ها نشان می‌دهد که این مادر و دختر هر روز سوار بر خودرویشان از این مسیر عبور می‌کردند و روز حادثه نیز برای عبور از زیر پل راه‌آهن وارد زیرگذر شده بودند اما ظاهرا وقتی راننده متوجه آبگرفتگی شدید در زیرپل می‌شود، قصد برگشت داشته که به‌دلیل وجود خاک و گل و سراشیبی، خودرو سر خورده و به داخل آب می‌رود. پس از آن نیز خاموش شده و راننده هر چه تلاش می‌کند موفق به باز کردن در ماشین و نجات خود و دخترش نمی‌شود. از سوی دیگر ارتفاع آبی که در زیرگذر جمع شده بود، به حدی بود که پس از سقوط خودرو به داخل آن، کاملا خودرو را پوشانده و به همین دلیل قابل مشاهده نبود.

براساس این گزارش، اجساد هر دو قربانی به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات نشان می‌دهد که احتمالا زمان وقوع حادثه ساعت ۱۷:۳۰روز دوشنبه بوده است.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 312 views بار دسته بندی : سایر رسانه‌ها تاريخ : 9 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.