ویهادو دستور رییس جمهور به رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای ارائه لایحه ساماندهی استخدام - ویهادو

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از دستور رییس جمهور به رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای ارائه لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس خبر داد.

ولی اسماعیلی با بیان اینکه ۳ روز گذشته مکاتبه‌ای با رییس جمهور برای یادآوری ضرورت ارائه لایحه از سوی دولت برای ساماندهی استخدام کارکنان دولت داشته است در تشریح نتیجه این مکاتبه، به خانه ملت، گفت: ابتدا از رییس جمهور تشکر می‌کنم که طی ۳ روز این نامه را بررسی کرده و دستور لازم را جهت همکاری رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صادر کرده است. 

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه این اقدام حساسیت رییس جمهور نسبت به موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت و رفع تبعیض در این حوزه را می‌رساند. ادامه داد: در متن این دستور آمده است که ضمن بررسی و ارائه لایحه جامع در جهت اجرای عدالت در جذب و تغییر وضعیت استخدامی کارکنان دولت با کمیسیون محترم اجتماعی همکاری لازم را معمول گردانید. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این دستور در حالی اهمیت موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت را نشان می‌دهد که پیش از این رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه کمیسیون با ارائه این لایحه مخالفت کرده بود. 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به دنبال این دستور کمیسیون اجتماعی از طریق لایحه دولت موضوع ساماندهی استخدام کارکنان دولت را پیگیری می‌کند که قطعا مشکل خیل عظیمی از جامعه را حل خواهد کرد.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : سایر رسانه‌ها تاريخ : 31 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.