ویهادو تغییر بستر دسترسی کارفرمایان به سامانه پرداخت حق بیمه - ویهادو

معاون اجراییات و بازرسی اداره کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی گفت: سامانه samt تامین اجتماعی از دسترس کارفرمایان خارج می‌شود و به نشانی جدید تغییر می‌یابد.

حمیدرضا عابدی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: سامانه samt از دسترس کارفرمایان خارج می‌شود و تنها مسیر ارسال لیست حق بیمه سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir خواهد بود.

وی افزود: قابل ذکر است که سامانه samt برای پرداخت حق بیمه بیمه شدگان خاص و رانندگان و کارگران ساختمانی تا اطلاع ثانوی فعال خواهد بود.

عابدی گفت: سازمان تامین اجتماعی نه تنها خدمات غیرحضوری را برنداشته بلکه همواره سعی کرده تا خدمات را به صورت گسترده‌تر در سامانه جدید خود یعنی سامانه خدمات غیر حضوری به آدرس eservices.tamin.ir گسترش دهد و از مردم عزیز خواهشمندیم به این سامانه جدید مراجعه کنند.

وی بیان کرد: تمام خدماتی که در ارسال لیست و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه قدیمی انجام می شده در سامانه جدید با امکانات بیشتر و سرعت عمل بالاتر وجود دارد. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست و تقاضا داریم که با سازمان تامین اجتماعی همکاری و همیاری صورت گیرد تا این خدمات به صورت یکپارچه در دسترس مردم قرار گیرد.

عابدی یادآور شد: کارفرمایان در صورت  نیاز به راهنمایی و کمک حتما با شماره تلفن ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی تماس بگیرند و همکاران ما آماده‌ی پاسخگویی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 264 views بار دسته بندی : سایر رسانه‌ها تاريخ : 6 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.