ویهادو آبمیوه ای مفید برای آرتروزی ها - ویهادو

متخصصان درمان طبیعی و خانگی دردهای آرتروز را سال ها پیش کشف کردند که معجزه می کند و افراد مبتلا به آرتروز برای تسکین درد دیگر نیازی به مصرف مسکن ندارند.

به گزارش ویهادو، اگر می خواهید درد مفصل و التهاب خود را آرام کنید، باید به دنبال یک رژیم غذایی سالم بگردید که حتماً ارزشش را دارد. متخصصان یک فرمول خانگی را به شما پیشنهاد می کنند که می تواند برای درد آرتروز معجزه کند و بیش از ۴۰ سال است که آن را منتشر کرده اند. افرادی که به خاطر از بین بردن درد آرتروز می خواهند داروی مسکن استفاده کنند، این قسمت را تا انتها مطالعه کنند.

 

آب انگور و ژلاتین برای تسکین آرتروز

 

آب انگور و ژلاتین می تواند برای این افراد معجزه کند. هیچ مطالعه ای، هنوز این راهکار خانگی را از لحاظ علمی اثبات نکرده است اما بسیاری از افراد نظر خود را اعلام کردند و گفتند که این معجون و یا نوشیدنی برای درد آرتروز آن ها کمک کننده بوده و فرمول های مختلفی برای درست کردن نوشیدنی وجود دارد.

آب انگور

در یکی از این دستور العمل ها شما می توانید یک قاشق غذاخوری ژلاتین مایع را داخل ۲ و نیم میلی لیتر آب انگور طبیعی که در منزل به راحتی با دستگاه آبمیوه گیری تهیه میکنید، ریخته و مصرف کنید که این یک دوز برای یک روز است.

بعضی از افراد می خواهند که تعداد دفعات بیشتری در طول روز از این نوشیدنی استفاده کنند و در نتیجه آن ها ۲ قاشق چای خوری ژلاتین را داخل ۸۰ میلی لیتر آب انگور ترکیب می کنند.

آیا می خواهید از نمونه ترکیبی این نوشیدنی برای آرتروز استفاده کنید؟ پس به یاد داشته باشید که بعضی از افراد به ژلاتین آلرژی دارند و همچنین باید انگوری را استفاده کنید که کم ترین میزان شیرینی را داشته باشد.

منبع:چاره دان

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : سایر رسانه‌ها تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها